قوانین استفاده از خدمات آنلاین مطبخ پارسی

  1. مطبخ پارسی تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و درج هرگونه موارد سیاسی، غیر اخلاقی و مغایر با هنجارهای اجتماعی باعث حذف حساب کاربر مورد نظر خواهد شد.
  2. استفاده از نام و نام‌خانوادگی حقیقی افراد به منظور ثبت نام در سایت الزامی است. در صورت مشاهده کلمات رکیک و الفاظ نامناسب، حساب كاربر حذف خواهد شد.
  3. هنگام سفارش ، ثبت یک شماره معتبر و قابل دسترس برای کاربران الزامی است.
  4. مسئولیت وارد کردن اطلاعات اشتباه و غیر واقعی از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تماس به عهده کاربر است.
  5. تمامی متن‌ها، طرح‌های گرافیکی و کدهای به کار گرفته شده در سایت مطبخ پارسی جزو اموال کترینگ پارسی کریمخان محسوب شده و هرگونه کپی برداری، نشر، نمایش، بازسازی و انتقال آن به هر صورت بدون اجازه مالک ممنوع بوده و پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.
  6. جهت استفاده از خدمات تخفیفی سامانه مطبخ پارسی (کدهای تخفیف، پیشنهادات شگفت انگیز و کوپن ها و هرگونه خدماتی که در جهت کاهش مبلغ نهایی پرداخت میباشد) باید روش پرداخت آنلاین و یا اعتباری انتخاب شود و این خدمات در روش پرداخت نقدی اعمال نمیشود..
  7. هرگونه سفارش مشروط به موجود بودن غذا و تایید از جانب رستوران خواهد بود. در صورتی که غذا به هر دلیلی موجود نباشد سفارش لغو می شود.
  8. زمانی که یک سفارش ثبت و تایید می ­شود دیگر امکان لغو آن وجود نخواهد داشت.
  9. در صورت عدم تایید سفارش مشتری به هر دلیل وجه پرداختی آنها با توجه به سیستم بانکی حداکثر تا 24 ساعت به حساب بانکی آنها مسترد خواهد شد.
  10. تحویل سفارش غذا به مشتری به دو طریق، تحویل در محل رستوران توسط خود مشتری و تحویل درب خانه توسط پیک موتوری صورت می­ پذیرد.
  11. زمان تحویل غذا تقریبی بوده و ممکن است تغییر کند. غذا به آدرس تعیین شده هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد.
  12. ارسال غذا توسط پیک های معتبر انجام می شود. مطبخ پارسی تمام تلاش خود را در جهت تحویل غذا در زمان معین انجام می­دهد.
  13.  تمامی مسئولیت­های احتمالی ناشی از غذای ارسال شده پس از تحویل به عهده مشتری خواهد بود.
  14. در صورتی که در زمان تحویل غذا مشتری حضور نداشته باشد و یا پیک پارسی موفق به تحویل آن نگردد تمامی مسئولیت متوجه شخص مشتری خواهد بود و فرض بر این است که مشتری غذا را دریافت کرده است و مسئولیت و مشکلات احتمالی آن متوجه شخص مشتری خواهد بود. مشتری باید تضمین نماید که در زمان ارسال سفارش هماهنگی های لازم برای دریافت سفارش صورت گرفته است. مسئولیت هر گونه خسارت یا هزینه احتمالی در نتیجه عدم دسترسی مناسب برای تحویل غذا بر عهده پارسی نخواهد بود.
  15. در صورتیکه پارسی غذای دیگری به جای غذای سفارش داده شده تحویل دهد، مشتری می تواند غذا را عودت داده و مبلغ را به طور کامل دریافت نماید.
  16. پارسی تمامی اقدامات لازم را در جهت تامین امنیت داده ها و اطلاعات مشتریان گرامی را انجام داده است اما مسئولیت اتفاقات ناخواسته ای نظیر نفوذ در سرور های رایانه ای را بر عهده نخواهد گرفت.

 امید است که با به کارگیری این قوانین و مقررات و دستورالعملهایی که در آینده به آنها اضافه خواهد شد بتوانیم خدماتی درخور شأن شهروندان عزیز ارائه دهیم .شما نیز با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه سرویس دهی هرچه بهتر حمایت نمایید.